Tisdag kväll

Jaha, då har tisdagen gått oxå. :) Imorse på IUP:n avbröt jag min forskning inom spädbarnspsykologi (fanns inte nog med materiel och lärare som kunde hjälpa mej) och startade upp en ny forskning om äldrevård och privata företag inom äldrevård. :) T.ex Attendo Care AB. Så de har jag jobbat med hela förmiddagen. Sen hade vi lunch och NO efteråt. Då var Felicia så jättesnäll så hon skulle knyta mina skor och knöt ihop skosnörena så när jag skulle vässa pennan under lektionen, skulle gå fram till pennvässaren med dom där ihopknutna skorna så blev de knäpptyst i klassrummet. Pinsamt?!! Haha! :D Läraren blev lite arg så Felicia fick knyta upp skorna och sen hade vi rast. Då knöt Mimmi ihop skorna så då fick jag hoppa uppför trappen till nästa lektion. Haha! Tänker satsa på att köpa skor utan snören nästa gång. xD Eller iaf gömma skosnörena! ;)

På torsdag ska jag kanske va med Julia om hon inte ska på cirkelträning. Funderar på att börja där jag med. Ska höra med Juliiia vad man gör där. :) Om vi är med varann ska vi ju ner på ishallen (som jag skrev imorse) och kolla när U14 tränar. Annars åker jag dit själv. :P



Ha de gott! :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0