Söndag 17:41

Idag har jag gjort många bra saker! :) Jag har städat bilen, städat bron och källaren lite och kört bilen lite på gården. :P Idag kom Maine o farmor hit och åt middag med oss. Jag, Maine och farmor åt surströmming och mamma och pappa åt ärtsoppa. Jag gillar inte ärtsoppa så jag valde hellre surströmming! :D Har fotat ganska mkt idag så jag ska redigera dom lite och ändra format så kommer dom nog upp imorgon. Månadens investering ploppade upp idag oxå så ni som har väntat på den har nog blivit nöjda nu. ;) Och så kom även överraskningen - min bok som jag skrivit och tryckt i Umeå. :) Funderar på att fara ut och springa snart, men känns lite lat. ;) Får se hur jag gör. :P

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0