Tisdag kväll

Dagen har bestått av ett NO-prov -> biologi -> växter. :) Imorgon har vi ett SO-prov i geografi. De kommer nog gå bra de med! :P Ska plugga lite extra ikväll och imorron bitti så då går de nog bra.

Och imorse hade vi IUP, som pågick hela förmiddagen och då gjorde jag lite arbete som jag har missat sen påbörjade jag en forskning! :D Och jag har läst blodomloppet och en del organ hemma så då tänkte jag att jag drar till och börjar läsa barnpsykologi. Så jag letar länkar och printar ut så de bara sprutar om de! ;D Så jag läser ända från att det är ett foster till tonåring. :) Verkar jättespännande! Jag har ju forskat i allt inom människokroppen ända sen lågstadiet och jag älskar ju att forska! :) Så de är riktigt kul med IUP nu för tiden. ;)

Ska se lite på Idol nu innan jag lägger mej och pluggar för att gå upp 6:00 imorron och ta en morrondusch! :)

Nattinatti!


Foto: Jag    Redigering: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0