Träning och varm dusch

Ikväll var jag och mamma ut och intervallade lite. :) Varvade mellan att springa och gå. :) De är riktigt skönt, så här på hösten när de inte är så äckligt varmt ute! När vi kom hem åt jag ett päron och sen tog jag en varm dusch! :) Härligt, vill jag lova! Och ikväll ska vi värma upp en blåbärspaj som vi köpte och se på Doobidoo. :) Myys. :P

Idag var jag iaf och gjorde laktosprovet. Fick dricka en äcklig lösning med pulver och vatten, ca. 3dl och sen skulle jag ligga 1½ h. Ssk tog blodsocker på mej var 15:e minut. Sen ringer väl läkaren till veckan eller skickar brev om svaret.

Nu ska jag kolla lite andra sidor och sen bänka mej framför tv:n.

Ha en bra fredagkväll!

PS. Imorgon kommer bilder på Månadens investering! Missa inte! :D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0