Oops, dålig update!

Ber stort om ursäkt för dålig update dom senaste dagarna (veckan?). Förra helgen så var jag lite halvkrasslig så jag låg mest inne och kände mej slö. Sen natten mot måndag fick jag feber och den höll i ända till onsdag. så jag låg bara och proppa i mej glass och sov, hehe. ;p
Men sen på torsdagen försökte jag masa mej till skolan för att göra två prov jag behövde göra, så då for jag dit och gjorde ett fysikprov - ellärans grunder (gick väl sådäär.. :/) på morgonen och sen var jag helt slut i både huvud och kropp så då fick jag gå och lägga mej en stund. Höll nästan på somna där jag låg i personalrummet. ;s Sen kom min mentor och tittade till mej och vi bestämde att jag fick gå och göra SO-provet på en gång och sen åka hem. Så då gick jag till min faster och fikade och låg där en stund tills hon gjort sej klar. :) sen for vi hem!
Men igår och idag känner jag mej piggare och solen lyser som aldrig förr så jag är mest bara ute nu i 3/4-jeans och linne nu! :D Igår gjorde jag faktiskt riktigt mycket! Hjälpte mamma att baka lite, gjorde en påsktårta bl.a. Och sen krattade vi och jag tömde me skottkärran, hjälpte hon att putsa fönstren och sånt!
Och ikväll är vi bjudna på middag! :) Ska bli skojigt de!
-men nu ska jag gå ut och se om solen har kommit på altanen så man kan ev. få nån färg. är alltid blek annars. -.-
Hejdå! :D
GLAD PÅSK alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0