*suck* -.-

börjar bli leeee på dessa stan-resor nu!
Förra tisdagen var jag ju och gjorde hjärtundersökningen och blev rätt påverkad/trött av de. Sen i måndags gjorde jag sömn-EEG till tisdag och var supertrött efter de.
Och nu så ska jag iväg imorrn igen till tandregleringen. Lite orolig inför de.
För anledningen varför jag ska dit är att jag upptäckt att min käke är sned. Jag har låsningar i höger käke och därför är den sned. :o Knepigt värre! Men min musiklärare hade precis samma i tonåren och hon sa att de växte bort sen. Och jag hoppas verkligen att jag inte får tandställningen IGEN! Men de är ju iaf jag som får bestämma de eller inte. Och om jag får den förfrågan tänker jag inte ta nån tandställning igen. För jag lider faktiskt inte utav de, de syns litegrann på foton och när jag pratar men alla har sina skavanker!
Jaja, man får försöka varva ner och bara njuta av dom dagar man inte är i stan på jobbiga grejer! :) Och snart är allt de över!
egentligen hjärtat är ju fixat nu med diagnos och medicin (unbelievable sköönt!) och sen är sömn-eeg:t gjort (väntar bara på svar, som troligen inte tyder på nån epilepsi) och bara dagen imorrn med tänderna och där får jag välja själv vad jag vill göra me de. Så allt är snart klart! :)
Jag har faktiskt lärt mej, och lär mej mer och mer, att ta vara på dagarna på bästa möjliga sätt. Livet är faktiskt inte självklart. De kan avslutas så tvärt och då gäller de bara att ta vara på varje dag. Och även att livet är bara en grej som man lever en enda gång, och man ska inte behöva sitta när man är 85 år och ångra att man inte levde ett bättre liv. Då ska man sitta och vara stolt över sitt liv. :)

Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0