Fjällen, here I come!

Och imorrn åker jag och min klass iväg på fjällvandring! De kommer bli riktigt skoj! Göra upp eld, tälta, mörka kvällar, fina utsikter och allt sånt mysigt. :)
Mitt illamående som nu har hållit i sej sen i lördags har äntligen börja ge mej sej lite.. Som tur var hittade jag lösningen och de är inget som angår alla. :) Och vi blir borta på fjällvandring tills på fredag, kommer hem mitt på dagen nån gång. Så, de kommer bli en liten tripp vi åker iväg på!
Ska låna min fasters lilla kompaktkamera (min gamla hehe!) och ta lite kort!
Så ikväll blir de till att kolla sista packningen, ringa ett mycke bra samtal och sen sova! :)
Så ingen uppdatering förrän fredag!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0