I have to get back to reality, back to life.

Halloo! :)
Nu sitter man nyduschad, nyfönad och totalladdad inför sista skoldagen imorrn och sen går man på ett grymt jullov. :) Så awesome skönt, så går inte att beskriva! Imorrn efter skolan åker jag till bästa pappi ♥, ska spela Bingolotto på uppesittarkvällen den 23:e och sen va där hela julafton tills jag åker till morsan på kvällen. :) Och sen firar jag julafton med mammi ♥ på juldagen istället!
Ska fota en del och så på julafton och de. (:
Morsan var i stan idag så jag passade på att fixa lite här hemma åt henne, dammsög lägenheten, torkade rent i badrummet och fräschade till de lite, gick några ärenden osv. :) Och sen kom hon hem me lite kassar som tydligen va hemliga, hohoo va kunde de va? (a)
Näe, nu ska jag fika lite och sen packa inför julen hos pappa och även volleybollturnering imorrn! Go 8an! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0