List.

Hur mycket är klockan? - 16:03
Orkar du? – jorå.

1. Fullständigt namn? –Agneta Rebeckah Miccaela Söderqvist
2. År? 14
3. Vart bor du?- Hos mamma mestadels
4. Färg på ditt hus? – vitt
5. Hus eller lägenhet? lägenhet
6. Klass? – 8:an
7. Vilket år tar du studenten? – typ..2016? :s
8. När gick du upp i morse? – 6:46 exakt ;p
9. När ska du sova? – Ikväll, haha?
10. Vad har du ätit idag? – Frukost, lunch, fika och snart middag
11. Dagens klädsel? – Linne, kofta och jeans.
12. Dagens smink? - Det vanliga; lite solpuder, kajal och mascara!
13. Dagens roligaste? - NO'n!


Socialt:

14. Har du många vänner? - har så jag klarar mej utmärkt! :)
16. Vem chattade du med senast? - Clara!
17. Har du pojk-/flickvän? Inte de.
18. Vem pratade du med sist? – Mammis
19. Vem fick du senast sms ifrån?-

Favorit:

20. Film? – Hotell Gyllene Knorren - the movie. ;)
21. Låt? – Saknade vänner - Kapten Röd.
22. Mat? - Tacos!
23. dryck? - Vitamin Well-vatten för tillfället, faktiskt!
24. Färg? - grön, beige och pasteller.
25. Godis – Knäck! Julkänsla, me love. ♥
26. Land? – England!
27. Ämne i skolan? - Matte och svenska.
28. Människa?- Oh, finns så många! bl.a Mia Skäringer.

Senaste:

29. Gången du shoppade? - när jag och Liiza va i stan. :)
30. Gången du bakade? – igår ;)
31. Gången du stulit något? - oj, va väl en penna från skolan för nåt år sen eller nåt sånt. ;) 
32. Gången du gjorde något dumt? - hm.. minns inte.
33. Gången du drack? – drack sprit? never.
34. Personen du kramade? – minns inte. :o
35. Gången du? - huuh?
36. Personen du dampade på? haha, Elin!
37. Personen du bråkade med? -
38. Personen du blev ovän med? -
39. Gången du fick skrattattack? - Idaag.
40. Personen du snackade i tel med? pappi!
41. Gången du grät ? – minns inte.
42. Gången du var kåt? – HAHA!

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? – Vitt
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Hm.. båda.
47. Tvspel eller datorspel? - Tvspel.
48. Singel eller upptagen? - Singel
49. Hångla eller kyssa? - Oh, båda tro jag. 
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
52. Blont eller svart hår? - svart!
53. Har du blåa ögon eller bruna? – blåa.
54. Choklad eller lakrits? - both!
55. Coca cola eller fanta? - Cola
56. Pizza eller kebab? – kebabish ofc!
57. Randigt eller prickigt? - Prickigt.
58. Blatte eller svenne? - haha?
59. Älska eller bli älskad? - bli älskad
60. Leva eller dö? – Leva
61. Vänner eller familj? - Båda


Antal

62. Personer du älskar? rätt så få.
63. Personer du hatar? nja, inte så många de heller.
64. Glassar du ätit på en dag? - haha, 4 tro jag. (;
66. Gånger du varit hög? - haha, 0!
67. Personer du saknar just nu?- typ, två tro jag. 
68. Gånger ditt hjärta brustit? – några gånger.

Vem:

69. Kommer du inte överens med? – hm.. har väl ingen just nu. :)
70. Vill du kyssa nu? - nobody! är ju singel, ftw.
71. Ska du träffa imorgon? – kanske nån kompis (:
72. Sjöng du senast för? - haha, mej själv men morsan hör säkert oxå. ;p 
73. Skickade du senast gb till?- vah? 
74. Spelade du tvspel med senast? – oj, längesen jag spelade överhuvudtaget.
75. Vill du ta med på resa nu? – mej själv och kanske en nära vän eller nån fin pojk. :)
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha, varför skulle jag göra de ? :o
77. Vem förtjänar att dö? - ingen.
78. Är söt? – oh, många de!
79. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen speciell.

Vad:

80. Gör dig glad? – självförbättring, vänner och min farmor och mormor.
81. Gör dig ledsen? – Svek, lögner.
82. Vill du helst göra nu? - äta middag.
83. Önskar du att du slapp göra? - kompletteringen på bild-uppgiften.. inget måste men asbra att göra ändå..
84. Vill du ha nu? – LOV!
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar, böcker och sånt.
86. Längtar du till? – gymnasiet.
87. Tycker du om dina betyg? - de jag fått reda på hittills är jag jättenöjd me! :)
88. Ångrar du i ditt liv? - hm.. inte mycke faktiskt. :o
89. Är det bästa som hänt dig? -svaret om typ 10 år skulle nog bli mina barn, men nu vet jag inte. :P

Vad tycker du om?

90. Rökare? - tycker de är äckligt, men.. jag tror dom vet om konsekvenserna.
91. Bråk? - kan va nödvändigt att rensa luften ibland, men ganska onödigt oftast.
92. Killar? - oh, love them! ;) 
93. Tjejer? - haha, vi är väldigt funderande varelser, komplicerade kan jag säja. ;)
94. Skola? -en plats att utveckla sej i kunskap och som person. :)
95. Framtid? - ser ljust ut. :') 

Övrigt:

96. Är du kär? - inte de. :)
97. Hur lång är du? – 167!
98.Första tanken när du vaknade? - vaknade halv sju av fel väckarklocka och då var första tanken; är klockan verkligen halv sju? ska jag kliva upp? brukar inte jag kliva upp kvart i sju? :o
99. Sista tanken när du somnade? - den var: äsch, skit i de då.
100. Hur mycket är klockan nu? – 16:20

Kommentarer
Postat av: amanda

allt bra ?:)

2011-12-09 @ 19:43:06
URL: http://amandayouseff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0