Over and over again.

Godmorgon!
Här vaknade man 8:45 av att näsan satt totalt tätt och jag kunde knappt svälja. Förkylningen is back in thaa kropp. Fyfasen. Va ju hemma igår sen gick jag ut på kvällen för att få lite luft och de blev ett par timmar eftersom de hände en hel del. Och nu fick jag min payback på igårkväll då. :( Men de är ändå bra me frisk luft!
Idag ska jag och mamma göra pepparkakshus tror jag, dricka massor me the, käka halstabletter osv. Och ladda om inför sista veckan på skolan! Känns grymt ändå. :) Fått reda på betygen och lite sånt och jag är sjuukt nöjd med dom me tanke på allt runtomkring! Så de känns awesome. :)
Tror jag ska gå och koka lite kaffe nu så mammi har nåt att dricka när hon nu vaknar till liv. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0