Mjuk i musklerna igen!

Åh, va skönt! Nu har jag vart hos sjukgymnasten och fått massage och all möjlig behandling hon kunde ge. Så nu är jag mjuk i nacken, har bara lite ont i huvet men annars känns de bra att jag är så rörlig och mjuk.
Idag gick jag skolan bara till 9:45 genom att jag skulle åka till en ort som ligger typ 5 mil härifrån för ett ärende. Och sen for vi på DollarStore. :) Jag köpte ett nytt schampo, eftersom mitt Garnier-schampo håller på ta slut och mitt behöver fukt, fukt och åter fukt! Så jag köpte ett typ vårdande schampo och sen köpte jag ett serum som man lägger i topparna för att inte få så många kluvna hårtoppar! :) Och de kan behövas genom att permanenten sliter dubbelt så mycke på håret när de är vinter, eftersom håret redan är vintertrött då! Så ett tips: permanenta inte håret på vintern!

Imorrn ska dom andra åka Tårtåket, och genom att mitt hjärta inte pallar de så får jag stå och heja på dom och blanda saft, så får dom va sjyst och åka lite extra för mej i år! Så tar jag igen de nästa år! ;) Känns visserligen jäkligt tråkigt att inte kunna va med, men jag börjar bli van de och jag kan ju inte rubba mitt hjärtfel. Väntar dock på en kallelse till en elektro-fysundersökning. Läs mer om den här →http://www.sjm.se/pages.asp?r_id=17342
Inte så trevlig undersökning men den är väl behövlig så jag får bort de här och får leva ett mer normalt liv sen, fylld med normal träning och allt sånt! :)

Kommentarer
Postat av: keela

Tack :) jag jobbar på NK i stockholm :p

2011-02-22 @ 13:33:27
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0