Sjuuuk :(

De senaste två dagarna har jag; sovit, ätit, snytit mej, nyst,  hostat, ätit halstabletter, sprejat nässprej i mängder, sovit, ätit. Intressanta dagar eller vad?? Igår hade jag feber och förmodligen inatt med, för jag vaknade och såg nästan i syner så jag måste ha haft rejält i feber då.. :/ Och idag ska pappa åka in till affärn och köpa mer halstabletter som ska käkas av moi. Igår räknade jag till att jag nös 16 ggr. :s normalt?! Haha.
Nä, nu funderar jag på att krypa ner i sängen och se nåt onödigt på tv3play.

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Haha nu när jag var sjuk för drygt 3 veckor sedan så näs jag 100-150 gånger per dag. Min läkare sa att det fanns någon typ av medicin man kunde få för nysningarna. Men jag sa att det gick att stå ut med =P



Men fan va familjen tyckte jag var jobbig ;P

2011-02-04 @ 12:24:16
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0