Snilleblixt!

Fick en total snilleblixt när jag slog upp ögonen imorse! :o Jag hade hållit på med kodmallarna här i bloggen igårkväll för att ändra om lite snyggt och en grej funkade inte, och imorse precis när jag vaknade och slog upp mina ögon så kom lösningen på problemet! Jag hade glömt att klistra in en kod! :o haha, snacka om dagens lycka! ;)

Jaha, idag äre lördag! Och de innebar sovmorgon till 11! :D Och de var jäkligt skönt, vill jag lova! :) Fast då kom pappa och väckte mej, så jag hade nog lätt kunnat sova en timme till! -.- Men man får va glad för dom timmar som blev! ;) Idag ska vi fara till farmor och äta middag med henne.

Har nog inte så mycke mer att skriva annat än att jag kanske bloggar ikväll, eller så blire imorrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0