Torsdag!

Jaha då har torsdagen gått då och vad innebär de?? Att de är fredag imorrn! :D
De ska faktiskt bli jätteskönt med helg! :D 

Men idag så har vi åkt skridskor och genom att jag har nåt fel på min balans (vet dock inte alls vad som är felet på balansen) så är jag suuperdålig på att åka skridskor så jag får smååka runt sargen och sen träna balansen med skridskor utanför isen. Genom att jag har dålig balans i allt förutom skidor så kan jag behöva träna riktigt mycket för att få upp den! Så de ska jag försöka att göra så gott jag bara kan med lite olika övningar!

Jag satt och knåpade ihop en liten bild i GIMP igår bara för att, och den blev riktigt bra faktiskt! Skickade den till en kompis för att få en liten "bedömning" och hon tyckte att den kanske skulle funka som header! Så de kommer att bli ett headerbyte här! :D (igen jag vet men de är bara för att få en snygg design!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0