Glad

Om två veckor ungefär kommer jag att berätta varför jag är så glad, för de är än så länge en hemlighet. :)

Men nu är det ungefär en timme sen jag vaknade och jag sitter fortfarande i pyjamasbyxor och tshirt. Dock så äre väldigt typiskt mej alla sovmorgonsmornar! ;) ...sovmorgonsmornar? finns de ordet?...  aja, jag ska snart söla i mej en tallrik yoghurt. känner att jag behöver de för magen. :/ Hade rätt ont i magen igår och mådde lite illa, så då tog jag nån macka och yoghurt och då gick de över. Dom säjer ju att man ska småäta när man har magkatarr, så.. De är bara att äta, äta, äta. ;)

Ha en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: tack snälla! :>

2011-01-05 @ 13:58:31
URL: http://jefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0