Idag har jag gjort riktigt mycket! Känns d...

Idag har jag gjort riktigt mycket! Känns de som iaf.. :p Jag vaknade vid halv elva, klev upp och åt frukost sen hittade jag en film på tv. Haha, de var Cheetah Girls 2! Men den var faktiskt bra, kalla mej vad som helst men den var rätt bra ändå! :) Sen såg jag några snyft-filmer så man fällde väl en och annan tår. Haha, har blivit så känslig på sista tiden. ;o Känns lite wierd faktiskt.. men sen såg jag att solen sken så fint ute så då plockade jag fram pjäxor, skidor och stavar och skulle åka men då hade jag inget spår att åka i utan bara djupsnö. Så ja, ni fattar hur de gick, och ni som inte fattar de så kan jag tala om att de gick mer eller mindre åt helvete. Haha! Sen gick jag in och började byta gardiner, bädda rent i ramen, dammtorka och städa rummet. Så nu är mitt rum snyggt. Och sist så tog jag en varm dusch! Förresten så plockade jag fram min "sjukvårdsmapp" igen. Och jag känner mej så hemma och lugn när jag tittar igenom papprena. :) Har börjat skriva en Powerpoint om olika sjukdomar och kroppen! Nä, nu ska jag se Mamma Mia på tv3! :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

lycka till du med! :)

2011-01-02 @ 18:00:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0