Låång sovmorgon! (y)

Kring 04 inatt så väckte min katt mej och krafsade på min garderob.. -.- FYRA gånger gjorde hon de! Efter varje gång som jag jagat bort henne så vände hon på klacken och stack in i mamma och pappas sovrum och väckte dom genom att krafsa på deras garderob! Och när pappa jagade iväg hon därifrån kom hon till mej och ja.. så höll de på! Hahaha! Men sen sov jag till kvart i 11 och då vaknade jag av att kusin kom och hälsa på och fick även solen rätt i ögonen! Så då vaknade man ordentligt! ;)

Men sen kring 14 så for vi en sväng på Dollar$tore! :D Jag köpte ett armband, 3 ton godis ;), en puderborste, en förvaringslåda, tuggummi och nya ljuslyktor. :)

Nu ska jag kolla lite på matten, måste jobba igen litegrann när man legat sjuk.. :/ Och sen ska jag se långfilmen på 4:an. :)

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0