Muusik! (y)

Finns de nåt bättre än musik i lurarna på volym 10000000 en fredag?! :D (y) De gillar jag starkt!!

Aja, idag så har jag äntligen tagit mej till skolan! :) Och haft superroligt med Elin, vår nya tjej Steffi och några andra. :) Så haft ett toppenavslut på den här veckan trots alla tråkigheter! Och nuu stinker jag någon äcklig kärringparfym!! :s De är inte roligt, för de har typ fastnat i näsan oxå! Mamma hade beställt nåt och fick nån provparfym hem och den luktar gamling så nu går jag runt och luktar gammtant!! :o USCH! Får försöka få bort de på nåt vis!

Nä, nu ska jag lyssna vidare på musiken och kanske drömma ett tag.. (a) ;)

Kommentarer
Postat av: Elin=surapelsin

Haft superroligt med dig idag med :D kram

Du får ta dig te mig nån gång då :D

krammar din Elin <3

2011-01-21 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0