Sista januari..!

Idag äre januari, imorrn äre februari! Ojoj, trolleri trollera kan du lösa gåtan? ;)) Haha! Nä, jag bara skoja! ;D

Igår kväll så fick jag superont i halsen så jag klev upp och gjorde en kopp te med honung klockan 23 ungefär. Kunde verkligen inte somna för halsen! Och sen tog jag en Zyx och då domnar ju hela gommen och tungan. -.- Jooy!

Och idag så har jag vart superhes hela dagen, hade nästan ingen röst alls imorse! :s men jag har fått viska mej igenom dagen! ;) Och när jag kom hem och läste min mejl så såg jag att en journalist från Lokaltidningen hade mejlat mej om mitt tips om boken! :D Och de kommer bli reportage om mej, och de ska göras på onsdag. Så då kommer han hit och intervjuar och tar bilder och sen kommer artikeln förmodligen in i februari! :D Fatta va glad jag blev!!

Orkar inte ladda upp bilderna som togs hos Lisa så kolla in hennes blogg för att se bilderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0