Stolt!

Usch! Jag trodde inte att jag skulle börja få ont i magen av min magkatarr oxå. Fast illamående har släppt betydligt, har mest bara ett tryck och ont i magen. :/ Illa..men man överlever alltid! :))

Idag är jag rätt stolt över mej själv! (y) Vi har ju fått en ny gympalärare och genom att vår förra visste om mitt hjärtfel så var de inga problem. Jag fick styrketräna när dom andra höll på och jag var faktiskt aldrig med dom andra på gympan på HELA förra terminen för att jag inte orkade med både fysiskt och psykiskt. De började fysiskt och sen psykiskt så ja.. Men de känns som att jag blivit lite starkare nu, ny termin, ny gympalärare och lite andra prioriteringar. :) Men mitt hjärtfel kommer ALDRIG att påverka mina betyg! De är ett hälsoskäl och kommer inte röra betygen alls, för er som kanske funderar. :P Och idag har jag vart med dom andra på gympan, spelat Killerball och innebandy. :)) Och jag gillar ju innebandy litegrann sen förut om jag ska va ärlig, så de kändes rätt kul. :) Men nu sen gympan slutade så känner jag att hjärtat hoppar en del. :/ Illa, men de är ju inget farligt som tur är!

Sen har jag fått hem lite kläder som jag beställt från Lager157 så de kommer bilder på de! :)

Kommentarer
Postat av: keela

självklart gör jag det :)

2011-01-10 @ 16:59:30
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0