Godmorgon! ..eller va man ska säja. ;p

Ja, godmorgon kanske är inte bästa rubriken att läsa klockan 12 på dagen men. ;) Sov till 11 ungefär. Fast vaknade vid 8:30 av att de spöregna mot mitt fönster så jag låg och höll för öronen. ;o Fy sjutton vilken skur de kom! Men sen somna jag om till 11. :)
Och nu sitter jag här och ser på Englands Top Model och ska snart klä på mej och lite så. :p Ska ta en bättre bild på mitt hår idag oxå! :d
Btw, måste ju säja Välkommen till alla nya besökare som jag fått på bloggen. Ser att de är jättemånga nya som besöker bloggen, allt från företag till ''vanliga människor''. Jätteskoj! :)

Kommentarer
Postat av: HENNY

sv: Okej, är du nöjd med din kamera? :D

2011-07-24 @ 16:23:45
URL: http://hennys.se
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-07-24 @ 18:15:47
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0