Ajajaj!

Åååh, nu har jag gjort illa knät på nåt vis så hoppar nu på kryckor.. :( Jag tror att jag gjorde illa mej på brännbollen igår men jag vet faktiskt inte annars när. De började litegrann på skolan men sen fick jag mer och mer ont så har legat vaken halva natten och gråtit för de har gjort så j*vla ont!!
Så imorse fixade jag ett par kryckor på skolan och så hade jag bandagerat knäet innan jag for imorse. Men de va så tråkigt för klassen skulle gå en ''träningsvandring'' inför fjällvandringen till hösten men den kunde ju jag såklart inte följa me på.. :( trist värre! Men då fick jag syslöjda hela förmiddagen och som me allt, så blire ett resultat (positivt eller negativt) och jag hann bli klar me min väska som jag gjorde på slöjden! :) Så jag ska ge den till mormor när hon fyller år i juli!
Och sen på eftermiddagen så började mitt underben att domna och de va inge bra alls så vi for till en doktor som fick titta på de och han sa att jag sträckt ledbandet på sidan (ligaments-skada) och nåt korsband/ledband (..?) ovanför knäskålen. Så han tog en starkare bandagebinda och lindade knät så nu går de ju bra! :) Men de gör sjukt ont ibland. :o Får väl se hur de blir på skolavslutningen på fredag.. vill inte gå me kryckor då. :o men doktorn sa att jag skulle vila benet så mycke som möjligt och att ha stöd ett tag va bra så får väl se då.. :/
Annars löser sej de me! :)
När jag kom hem låg jag ute och solade litegrann i fiiinvädre. :D Så hoppas på en liten bränna nu då. ;) Fast nu börja de blåsa. :/
Jaja, nu har jag inge mer att skriva den här gången. :)

Kommentarer
Postat av: Clixo

hoppas du blir bättre :)<3

2011-06-08 @ 19:01:20
URL: http://clixos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0