Min midsommar! :)

Ska berätta lite om min midsommar då. :)
Midsommarafton tillbringades (grammatik = usel?) på en bröllopsmiddag! Jag fick förfrågan om att va servitris på ett bröllop på midsommar och inget var inplanerat så såklart ställer jag upp! Vi kom dit vid 14 och fixade förrätt, dryck osv. Sen kom gästerna och åt förrätten och vi hann med att äta lite ute i köket oxå. Sen samlade vi in alla tallrikar och serverade varmrätt vilket var älgskavsgryta med potatisbakelser. Jättegott enligt mej! (: Sen åt dom de och sen fixades efterrätt med lite avec, kaffe och tårta. :) Brudparet var jättefina och de var roligt att va där! :)
Och sen igår på midsommardagen åt jag och mamma en midsommartallrik, och sen tittade vi på Vi hade iallafall tur med vädret igen och åt glass. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0