Tillfälligt här! :)

Nu är jag tillfälligt här på bloggen, har Internet en sväng nu så passar på att fixa lite inlägg. Har vart så mycke nu så har inte ens tänkt på att jag kunde göra tidsinställda inlägg. :o Smartajag! Jaja, men statistiken rusar neråt så jag ska fixa några inlägg åt er så de blir skojigare att kika in här på SOSRebeckah. :)

Nu sitter jag iaf me datorn i knäet, glass med nogger-smak i magen och en sovande, varm och go' katt i knät. :') Hehe, datorn och katten delar plats. ;) Iaf så kommer vi att pröva fixa Internet till veckan så de är tummen upp! (y) Detta var ett litet infoinlägg me en liten bit av vardagen just nu.  gud så proffsigt de där lät.. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0