Tisdag! ..oops onsdag :o

Eller.. äre onsdag idag? :o äh, orkar inte kolla. ;)
Usch va man blir ''dagavill'' när man har sommarlov! ;s Glömmer helt va de är för dag.
Har iaf idag fått förfrågan om att servera på ett bröllop till midsommar! De kommer bli superkul. :) Jag och 2 andra tjejer ska servera, men dom behöver en till så vi söker för fullt.
Jaja, idag har iaf vart en ganska lugn dag. :) Haft en riktigt jobbig natt.. Uscha! Gick och la mej kring 22:30 och sen gat jag kliva upp vid 23 och smörja in ländryggen me liniment. (hjälpte pappa me fyrhjulingen och skogsvagnen och då var man så smart att man sträckte illa sej i ryggen :s) Så jag somnade väl kring 23:30 och sen vaknade jag 04 och fick gå upp och smörja igen. Och sen vakna jag 5:30 och gick upp och smörjde igen. Usch, va ont jag haft! :/
Sen klev jag upp 7:30 för vi skulle in till byn och göra en grej då. Sprang förbi på skolan och hämtade lite grejer jag glömt där sen jag hoppade på kryckor. Och sen har vi fikat litegrann hos några vi känner, och ja inte gjort så mycke mer. :)
Och nu har jag vart ute och kört fyrhjuling. ;) Skojskoj, jag vet!
De här blev inte ett så intressant inlägg som jag tänkte mej, ajaj.. haha, hoppa över de här inlägget. xD
Smarta jag.. du har ju redan läst de.. -.-

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-20 @ 13:28:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0