Visste du...

Visste du...
att jag vill -åka till sollefteå.
att jag har - ont i ryggen.
att min senaste kyss - var helt jävla awesome! svårklådd!
att jag lyssnar mest på - din mamma.
att jag funderar på - hur detta ska sluta..
att jag pratar – för mycket om allt o ingenting.
att jag inte gillar – spindlar.
att min första riktiga kyss – är länge sen.
att jag avskyr när folk snackar - om rockband.
att kärlek är – överskattat.
att jag gillar att – det snart är sommar, vilket innebär - bikini!
att jag alltid kommer att – dryg.
att jag är hemligt förälskad i – nobody.
att sist jag grät var – jag inte glad.
att min mobiltelefon är – min ögonsten.
att när jag vaknar på morgonen - öppnar jag ögonen.
att innan jag går och lägger mig – duschar jag oftast.
att idag har jag – sovit.
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra idag.
att i kväll ska jag – bort.
att i morgon kommer jag – ångra mig.
att jag hoppas - att det här är rätt val.
att jag verkligen vill – fara bort, o mysa sönder.
att jag vill - väldigt mycket
att jag har - inbakade flätor i mitt hår just nu
att min senaste kyss - har aldrig skett
att jag lyssnar mest på - omgivningen
att jag funderar på - vad jag ska svara på det här
att jag pratar – inte i onödan
att jag inte gillar – kräkningar och se andra kräkas
att min första riktiga kyss – aldrig har skett!
att jag avskyr när folk snackar - om hästar eller annat tråkigt!
att kärlek är – blandade känslor.
att jag gillar att – fotografera och sjunga.
att jag alltid kommer att – ha en mobil.
att jag är hemligt förälskad i – den där.
att sist jag grät var – jag riktigt ledsen.
att min mobiltelefon är – überviktig för mej!
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag min mobil.
att innan jag går och lägger mig – är jag oftast trött.
att idag har jag – åkt buss.
att jag just nu tänker på - vad som är fel me min webbkamera.
att i kväll ska jag – sova!!
att i morgon kommer jag – att hälsa på alla söta gamlingar!
att jag hoppas - att jag blir nöjd när jag ska klippa mej!
att jag verkligen vill – sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0