- Tisdag

Har legat sjuk hela dagen sen igår natt så jag har inte orkat blogga nånting. Men nu känner jag mej piggare så nu är jag igång igen! :)
Imorrn blire skolan då. Syslöjd på morron, så hoppas komma nånstans på min väska och stickningen. :p Lovikkavantarna. ;p Haha, tyckte de va bra att börja nu till sommarn så jag blir färdig nån gång. xD
På måndagen var vi en sväng på Dollar$tore så jag köpte lite skojiga saker där!
Det blev; en kul fotoram, födelsedagspresent till Su, headset, nåt grejs man sätter på dom, lite choklad och.. någe mer jag inte kom ihåg! ;)
Hm.. sitter och är lite fundersam nu ja. Pappa har en kompis här och jag får inte gå ut dit.. de var nåt som var hemligt.. Och jag som skulle duscha men jag tar mej inte ut till badrummet! ;d Haha, så sitter och funderar va de är som är så hemligt. ;) Fast iofs, fyller år den 28:e..kanske nåt me de. *-)

Hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska åka ner till biblioteket och lämna en bok :) Har du något tips på någon supergod maträtt som är lite ovanlig? :) Vill ha lite nya maträtter att laga och äta :)

2011-05-18 @ 11:25:00
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0