GAAAH!!

Jisses amalia säjer jag bara. Har kämpat igenom denna skoldag utan att ha haft möjlighet att ta en Ipren sen imorse vid sjutiden!
Har en sjudundrandes m**svärk just nu och de är riktigt riktigt jobbigt!
När jag kom hem kastade jag mej på soffan dubbelvikt och började sjunga ut all smärta, heh lät inte alls vackert kan jag säja! ;o
(sånt här ska man inte skriva om men skriver de nu genom att jag kommer bli hemma från skolan imorrn så ni vet varför de inte blir nån bloggning!)
Men för att va lite snäll ändå mitt upp i allt kan jag göra en Dag grejsamojs. ;/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh varför ska man inte skriva om mens och mensvärk? Det är ju nånting som de allra flesta tjejer går igneom en gång i månaden..

2011-05-19 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0