Godmorgon!

Jaha, då var man vaken då. :) Vaknade kring 9:30 till ett jättefint solsken som lyste in i mitt rum! Så de kan nog bli en ''solardag'' idag. :) Igår så stog jag och några kompisar och sålde korv på byn, fast ah dom var gratis men vi stog utanför ett företag och dom betalade oss för att vi stog där så vi fick in pengar till klasskassan! :) Och sen tog vi lite dricks. ;)
På några dagar har jag hållit på ändra om litegrann i mitt rum. Jag har pysslat lite oxå me vattenfärg och papper och sånt. Så bilder kommer upp på de så fort batteriet i kameran laddat klart! :)
Det är så skönt nu för jag klippte mej förra veckan och då fick jag bort nästan precis allt slitet hår! Så jag gjorde en hårinpackning igår och mitt hår är så suuperskönt nu! :D Nu väntar jag bara på att håret ska växa ut så lockarna kommer! :) (dom naturliga!)
De har tagit sen januari för att få tillbaks mitt riktiga hår. -.-
Och just ja! Igår var en stor dag för mej!! :D xD Hahah, njae men jag drack mina första två koppar kaffe i mitt liv! :D (okej, jag drack kaffe när jag var 3 men då fattar man inte va som är äckligt och gott så de räknas inte!) Och snart ska jag gå och göra frukost och fixa en caffe latté! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0