Svullna buk/lymfkörtlar :(

Uscha!
Vaknade natten mot onsdag och hade suuuperont i magen så jag kunde knappt röra mej. Men sen gick de bra på onsdagen. Och igår då hade jag suuuperont igen i magen redan från morgonen och de gick aldrig över. For till doktorn och kollade så inte nåt var fel. Gjorde lite undersökningar och magen var väldigt öm så han skickade in mej till stan på sjukhuset. Så fick en remiss till akuten, väntetid = 8 timmar.. -.- Men sen gjordes ultraljud, gynundersökning och sånt (genom att jag har ont i nedre delen av magen). Men man hittade ingenting. Man misstänkte gallblåsan, blindtarmen eller så. Så jag låg på dropp hela natten. Sen imorse kom en sköterska in och tog lite prover och hon hade funderat litegrann om de kunde vara buk/lymfkörtlarna som har svällt. Och då kom en kirurg in och kände på magen och de ömmade ut'ta bara den! så han sa att genom att jag är riktigt förkyld oxå så kan de va ett virus som gör att körtlarna har svällt. Så jag fick åka hem idag genom att det inte är nåt farligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0