Torsdag, snart helg! :D

Jahapp, nu äre snart fredag! :D (y)
Och jag är lite nyklippt, eller nytoppad kan man säja! Hehe :) Mamma tog och toppade mej litegrann, för de va riiiktigt slitet (sitter ju i sen den misslyckade permanenten, usch vill inte tänka på den -.-). Dock äre riktigt slitet fortfarande men ska man klippa bort allt de så blir pottfrisyr me kant vid öronen. :o Nej, tack!
Så nu äre lite mindre slitet iaf! :)
Och jag har haft lite problems me hjärtat och mitt Isoptin senaste veckan. :/ Uscha! I måndags hade vi gympa och då blev jag rätt knepig när jag tagit medicinen, hjärtat rusade upp och gick inte ner (som om medicinen inte hjälpte, typ) och sen blev jag yr och de kändes som att mina halsvener skulle sprängas. :o Och igår skulle vi spela brännboll och då tog jag min dos Isoptin men jag blev jätteknepig då. :o För hjärtat rusade upp sej och gick inte ner och sen blev jag yr och typ såg marken vid mina knän, visste knappt va de var för dag och sånt. :s Så jag gick ner till skolsyster och hon  trodde att de var för medicinen så hon rådde mej att gå upp och lägga mej så jag gjorde de och efter 1 timme ungefär mådde jag mycke bättre! Prata me hjärtläkaren idag och hon tyckte att jag skulle öka dosen litegrann, för hon tror att jag fick två rusningar. (såna som jag brukar få) så får väl se hur de går på gympan imorrn!
Jaja, nog om de. Nu ska jag lyssna på musik och sen plugga till SO-provet imorrn. -.- Romarriket, yippie. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0