2011 list.

 

Under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - japp
Har du sovit under bar himmel? - nej
Har du varit på Gröna Lund? - nej
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - haha, näe
Har du varit utomlands? - nope
Har du varit i en annan stad? - Japp
Har du bott hemma? - haha, japp de har jag gjort hela året ;p
Under 2011..
Har en vän dött? - japp. :(
Har en vän sökt tröst hos dig? - Jaa
Har du sökt tröst hos en vän? - japp, de tro jag
Har du sovit över hos en vän? - hm.. nä jag tro inte de :o
Har du varit kär i en vän? - jaao,
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - haha, har inte hållit räkningen på sånt :p
Under 2011 har du..
Har du pussat någon? nope
Har du varit kär i någon? - Japp!
Har du sovit med någon av motsatt kön? - hm.. näe, de har jag inte.
När har du som mest..
Gråtit under 2011? - hm.. somras tror jag.
Skrattat under 2011? - haha, oj de är ju varje dag ;)
Denna månad..
Har du varit kär? - japp
Har du kysst någon? - nope
Har du pussat någon? - nope
Har du kramat någon? - jaao!
Har du skrattat? - Jaa, klart!
Har du gråtit? - jepp,
Har du varit glad? - Jajemän
Har du varit ledsen? - jao, de oxå :/

 

 

När..
Grät du senast? - hm.. några dagar sen tro jag
Skrattade du senast? - idag tro jag :p
Kallade du någon för fitta senast? - haha, har nog aldrig gjort xd
Duschade du senast? - Igår
Lyssnade du på musik senast? - alldeles nyss haha :)
Hade du kul senast? - typ igår. :)
Vem..
Kysstes du senast med? - ingen
Pussade du senast? - ingen
Kramade du senast? - mamma!
Pratade du i telefon med senast? - hm.. pappa tro jag
Fick du sms av senast? - julia, tro jag de va :)
Hade du tråkigt senast? - haha, hela dagen. xd
Hur gammal är du? - 14 år
När fyller du år? - 28e maj
Tycker du om någon just nu? - njaa, beror på hur man menar :)
Jag samlar på? - sms xD
Gröna eller röda äpplen? - röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen speciell tro jag.. :o
Vilken tid gick du upp idag? - 6:50.
Har du sovit i din egna säng inatt? - japp!
Har du sovit ensam inatt? - jaao,
Har du strumpor på dig nu? - näpp, barfota me love!
Hur svarar du i telefon?- Ja, rebeckah?
Vad ska du göra ikväll? - ta de lugnt, och fortsätta snora och hosta, i guess. :(
Vad ska du göra imorgon? - gå skolan om jag inte blitt sämre!
Var vill du bo när du blir stor? - hm.. gävle är fint. :) men för långt hem. :(
Vad vill du bli när du blir stor? - ambulanssjuksköterska som de ser ut nu.
Är det okej att gråta? - absolut!
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren!
Skulle du göra om du vann en miljon? - shoppa, behålla och ge bort pengar. :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - näe, de tycker jag inte.
Har du piercing? - i öronen, jappjapp!
Har du tatuering? - näpp.
Vill du gifta dig? - jadå.
Vill du ha barn? - jajemän
Solar du ofta? - på sommarn? :s
Är du bra på att laga mat?- haha, näe xd
Gillar du att dansa? - jaadå :)
Hur vig är du? - haha, ehm.. inte så vig alls. xd
Vilken är din favoritglass? - B&J
Tror du på ett liv efter döden? - japp.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? - blåa.
Vilka hårfärger har du haft? - Brunt, rött, och nu nästan svart.
Är du beroende av något? - njaa,
Senaste låten du hörde? - Från och med du - Oskar Linnros
Brukar du bädda sängen? - alltid,faktiskt! :)
Vad var det senaste du sa? - Mm.
Saknar du någon nu? - japp, de gör jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0