Good feeling.

Hej!
Vaknade vid halv tolv imorse, hehe sjusovare som man är. ;)
Sen klev jag upp och drack kaffe, och sen gick jag i nattlinne till tre idag, haha! Men är man ledig så är man. ;) Och under dom tre timmarna så passade jag på att möblera rummet! :) Så resultat kommer i inlägget ovanför!
Jag blev supernöjd, och nu ska jag bara hänga upp lite tavlor och kanske nån affisch så blire supersnyggt tro jag. :)
Ikväll ska jag och mamma göra hemgjord pizza och kolla på Idol. Själv sitter jag nyduschad i myskläder i mitt nya rum me tända ljus. Åh, va skönt de är att va ledig ibland. :) Nu ska man njuta av dom sista dagarna man är ledig! Imorrn åker jag troligen till pappa och Troy-boy (hans lilla stövarvalp!) och hälsar på. :) Ska bli skoj!
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0