I've been awake for a while now, you got me feeling like a child now.

Hej!
Åh, nu äre helg! :) Dock har jag bara gått tre dagar skola den här veckan men de har vart en nog så kämpig vecka för mej ändå me min förbaskade förkylning. :(
Så idag har jag vart på ett hemligt uppdrag! Och resultatet/redovisningen av de får ni se nån gång nästa vecka. ;) Håll utkik!
Och så har jag även inhandlat lite små julklappar, och mysig julbelysning till mitt rum. :) Bilder kommer säkert!
Btw, så är jag numera ägare av en liten netbook me Windows7! :) samma netbook, men ett annat op.system! Gillar de verkligen faktiskt, fast allt går väldigt sakta nu när man inte är van de. xd har ju inte hunnit kolla runt så mycke heller. :o men jag ska försöka lära mej detta så gott jag bara kan! :)



oredigerad bild sen i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0