Should I stay or should I go?

Senaste
Låt du hörde: Mistletoe - Justin Bieber
Film du såg: Hm.. Svensson Svensson tro jag ;p
Mat du åt: Pytt-i-panna <3
Kram: feliciaa
Känslan: irriterad på de här j*vla kaffet som är så j*vla hett -.-
Resa: mjaa, senaste resan va nog Gävle (:
Glädje: idag.
Person du träffade: grannen. ;)
Personen du pratade i telefon med: morsaan.
Personen du fick sms av: morsaan de me. ;)
Gången du åt 7-eleven korv: haha, aldrig om jag inte åt de i mitt förra liv så ;)
Gången du var utomhus: när jag klev ur bilen. :p
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när vi åt skinka hos pappsen. :)

Gången du grät: hm.. imorse litegrann.
Saken du köpte: hm.. minns inte. :o veckorevyn tro jag :d


Allmänt:
Ska inte bli skoj att: kliva upp tidigt imorrn igen. :(
Sparar till: julklappar jag ska köpa! 
Pålägg som gäller: ost (:
Önskar att jag var bättre på: ooh, mycke! fast skridskoåkning främst. :/
Dagens dryck: kaffe <3
Vad har du gjort idag: gått skolan, träffat pappa o troy-boy ;), lagat mat och druckit kaffe :)
Brukar du svära mycket: jaao,
Hur tidigt stiger du upp: 06:50
På helgerna: mellan 10 och 12!
Vad ska du göra ikväll: duscha, och göra ansiktsmask, rå om mej själv lite. :)
Hur många timmar sover du per natt: på vardagar äre nog 7-8 timmar, men på helger 12 tro jag. xd
Vem är snyggast i världen: jag såklart! :o haha, näe jag vet inte. xd
Vad är det för veckodag: tisdag.
Favoritplagg i garderoben just nu: hm.. min favoritbh tro jag. :d
Längd: 167
Vikt: typ 54-55
Byter gärna garderob med: hm.. ingen aning :o
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: Emmy Moréns dubbla liv
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt, mycke foton, typiskt tonårsrum. (;
Mig själv med tre ord (just nu): småfebrig, dålig hållning (för tillfället hehe) och allmänt ofräsch.
Jag tränar: allt för sällan. :(
Jag ville bli när jag var liten: oj, mycke de! frisör, flygvärdinna, modedesigner, veterinär m.m. :p


Kommentarer
Postat av: Matilda

Om det där med träningen: du behöver ju inte äns träna!!! :D så du tränar inte alls förlite!!<3

2011-11-14 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0