The nights of nights, tonight.

Så har man vart ute och rantat byn en sväng trots feberkänningar så nu är man kallbiten i kinderna och de ska bli riktigt skönt att krypa ner under det varma täcket.
Krypa ner i sängen och prata me mitt hjärta som fortfarande är sjuk. Stackare! :( Verkar hålla i sej länge för han, uscha! Hoppas på att han blir frisk fort som attan så man kan ställa in sej på nästa helg eller nåt sånt. :) För magsjukor eller liknande vill jag inte ha.. gah. *panik*
Näe, nu ska jag spela klart mitt parti Betapet och sen ska jag lägga mej och sova. Somnade framför frukosten imorse så jag är rätt trött nu me faktiskt. ;p Måste va febern.. Men, febern är troligen inte så hög eftersom jag orkar gå skolan. Så de är nog bara lite förhöjt eller så. :)

Goodnight sweethearts.





Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

tack! :)

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Michelle

Härlig blogg(:

2011-10-14 @ 09:17:44
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0