And I'm free, free fallin'.

Hah, precis free fallin' för nu är jag free från feber! :d Härligt! Usch, fast inatt hade jag nog en rejäl febertopp för jag vakna inatt och kände mej rätt konstig. :s Men har känt mej mycke bättre idag så imorrn blire skolan! :)
Bild, svenska, matte (<3) och lite annat. :) Oh, just ja har min första sånglektion imorrn oxå. (a) Och sen på torsdag blire elbasen som ska plinkas på. :)
Idag har jag latat mej för att tillfriskna. Va faktiskt ut en sväng för att få lite luft och så, bra för febern, men de spöööregna så näe. De blev ingen lång stund! Usch! Imorse gjorde jag mej en riktigt god macka oxå. Har fått dille på creme fráiche, så de blev knäckebröd me creme fráiche, tomat och banan. :)
Näe, ikväll blire till att kolla på Idol, ringa hjärtat och sen sova! :)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0