Cooking'n'baking.

Nu luktar här nybakat! Jag provade att MMS:a en bild på mina chokladmuffins men de funkade inte. :( Typiskt.. Så ids inte att ta nån bild på de och lägga in för nu håller jag nämligen på att se Idol. ;) Många bra talanger och många (citerat; Laila Bagge) suger fett. xd
Så nu ska jag ta och fika och kolla på Idol och sen prata me hjärtat innan de blir nattinatt för mej. Och imorrn ska jag iväg och röntga mitt knä. Troligen äre väl att jag ska ha knästabiliserande sjukgymnasik (bläh, svårt ord xd) så knäskålen håller sej på plats och inte glider isär. :)
PUSS & GONATT!



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej ;) Min helg var bra, men den gick lite fort bara. Men det är väl så nu när semestern är över, då går helgerna fort. Ska du göra något roligt i veckan då? Kramar!



Förresten, vill du göra bloglovinbyte? I så fall lägger du bara till mig här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut och sedan skickar du din länk till mig så lägger jag till dig på direkten

2011-09-06 @ 13:17:17
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0