Day after day.

Dag 1 – En bild på mig + 3 fakta om mig
Dag 2 – Min favorit årstid och varför
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 5 – Typ av killar jag faller för
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 5 miljoner
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 8 – En bild på mig för ett år sen
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 12 – Mitt drömbröllop
Dag 13 – Det här får mig att må bättre
Dag 14 – Det här får mig att börja gråta
Dag 15 – Något jag längtar efter
Dag 16 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 17 – Min favoritglass
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast
Dag 19 – Min favorit film
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 22 – En låt som får mig att gråta
Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 24 – Min favorithögtid
Dag 25 – Det här lever jag för
Dag 26 – Någon du litar på
Dag 27 – Min handväska
Dag 28 – Min bästa vän
Dag 29 – Mitt rum
Dag 30 – Beroende
Dag 31 – Den här sommaren
Dag 32 – Någor som du saknar
Dag 33 – Min garderob
Dag 34 – En person som alltid kommer finnas i mina tankar
Dag 35 – Senaste gången jag grät och varför
Dag 36 – En person jag inte kan leva utan
Dag 37 – Mitt favoritminne
Snor denna av Sara ;p

Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

SV: Tack så mycket & detsamma! :D Har du haft en bra helg? :)

2011-09-25 @ 20:43:41
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0