Evening out.

Skulle ju fara o träna medans mamma va på föräldramöte. damdamdam.. STÄNGT!
Jahapp, men då mötte jag ju Felicia o Mimmi vid gungorna så då va jag me dom en stund sen gick jag o Felicia hem till mej och fika lite. Först skulle vi ta lite kaffe, blev bara kaffesump. -.- Sen drack vi pissljummet the! Mmm, va gott! ..eller inte. xd
Och nu sitter jag här och har packat upp träningskläderna, funderar på att ringa hjärtat mitt eller plugga.. Hm.. Undra vilket. Äh, ringa låter bättre! ;)
Hejsvejs! :)
Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category

2011-09-16 @ 11:26:17
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0