Friday; weekend (subst.), free-time (awesome), sleeping (verb).

Åh, va härligt me fredag! Känns jättestolt över denna veckan, har vart en hel drös me utmaningar mot mej själv men de gillar jag! De stärker! :) Så känns stolt och totalredo för en helgs vila.
Idag har vi haft kemiprov, och de kändes inte alls bra.. En del grejer som jag glömde bort att plugga på och ja.. då får man skylla sej själv om man får ett dåligt resultat. Så nu sitter jag bara och hoppas på att allt de jag kunde överväger de jag inte kunde.. Hoppas på det bästa. (y) Sen efter skolan for jag till kyrkan för konfirmandläsning två timmar. Var faktiskt riktigt roligt om jag ska va ärlig. :) Gillar att va i kyrkan faktiskt.. De är som nån sorts vägledning för livet. Nåt speciellt är de.. :)
Ikväll ska jag och mamma mysa framför nån film eller om de är nåt bra på TV, och äta glass! :d Stackarn har blivit dunderförkyld så jag gick på affärn och köpte glass åt henne och då gör jag henne sällskap när de är dags att äta de. ;)
Ha en kanonbra kväll! :)
Men seriös bild jag vet.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0