Lista!

Tre namn jag lyssnar till: Rebeckah, Becka, Sö
Är jag kär just nu:  Jaa! :)
Detta är jag rädd för: Att må illa/kräkas.
Detta tycker jag om att göra: Åka skidor, fotografera, sms:a och mycke mer ;)
Jag vill gifta mig: Såklart :)
Favoritlåt just nu: Forever - Chris Brown.
Stjärntecken: Tvillingarna.
En film jag älskar: Råttatouille! ;d
Tv-program jag gillar: Alla sjukhusserier, C/o Segemyhr, Ullared, Top Model
Favoritgodis: Allt möjligt! :)
Hit vill jag gärna åka på semester: Frankrike, Egypten.
Färg på mina ögon: blå. :)
Min längd: 167 cm
Jag spelar : elbas, piano och gitarr. :)
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon, tror jag. :p
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Mamma!
Kan du alla orden i nationalsången?: Haha, näe. xd
Badkar eller duschkabin? Badkar!
Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsinjuice
Är du bra på matlagning? haha, näe. ;p
Vad var det senaste du handlade?: en hel del åt farmor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0