Hjärtats alla ord.

Du var min vän, den bror jag aldrig hade och tusen saker till.
Tempusformen ändrades från är till var min vän.
Ett missförstånd som skakade min värld, raserade den i tusen bitar.
Dina nätter och mina tårar började flöda tillsammans som gav sorg & ilska.
En dag vill du ha mig tillbaks i ditt liv, min värld skakas om ännu en gång.
Hade aldrig kunnat föreställa mig att den dagen skulle komma, att det SMS'et skulle sändas.
Och jag har inget svar att ge längre.
Du var min vän, den bror jag aldrig hade och tusen saker till.
Tempusformen ändrades från är till var min vän.
Ett missförstånd som skakade min värld, raserade den i tusen bitar.
Dina nätter och mina tårar började flöda tillsammans som gav sorg & ilska.
En dag vill du ha mig tillbaks i ditt liv, min värld skakas om ännu en gång.
Hade aldrig kunnat föreställa mig att den dagen skulle komma, att det SMS'et skulle sändas.
Och jag har inget svar att ge längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0