The countdown.

Nu är de bara en dryg skoldag kvar sen får man äntligen gå på en och en halv veckas frihet - påsklov. Ska bli hur skönt som helst faktiskt! Få bryta rutinerna lite och göra en massa kul, vara ute i solen istället för att stoppa näsan i en skolbok och umgås med folk jag tycker om. Ska bli helskönt.
Var iväg på sånglektion idag och läxorna till nästa gång blir Price Tag (sen förut) och Grenade med Bruno Mars. Superhärliga låtar bägge två, får aldrig nog av att sjunga dom och göra dom till mina helt egna där tillsammans med Johan (vår musiklärare)! Vad vore världen utan musik?
Har vart ute & tränat nästan hela kvällen så nu har jag tagit ett glas yoghurt, en välbehövande dusch och packat lite inför en helg hos pappa. Go with the flow.



Kommentarer
Postat av: william

ska bli så skönt med lov:D

Och säg gärna vad du tycker om vad Louise ska vara nästa gång jag fotar henne, ska hon vara Askungen eller Alice:D?

2012-04-04 @ 21:36:50
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0