You didn't have to cut me up.

Puuh! Har sprungit runt och sökt sommarjobb hela denna förmiddag, så är uppskriven nu på två närliggande hotell. Awesome juu!
Sen har jag som belöning satt mig ute i solen och solat me lite RixFM i lurarna. ♥ Gjorde mig även en nice lunch idag, egengjord minipizza! :)

MINIPIZZA RECEPT
1 polarkaka
lite ketchup
oregano
skinka/korv/annat kött
ost
Bred lite ketchup på polarkakan. Strö över ingredienser, på me lite ost och oregano och sen in i mikron 1 minut. Klart! :)

Och nu är mammi och köper lite glass, årets första glass - yao! Namnam. ;)

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv : Det har jag gjort men det hjälper typ inte :(



Fin och bra blogg förresten!

2012-04-13 @ 16:05:29
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0