I'm alive.

Kikar in här nu när min kropp börjar läka ihop och jag börjar vakna till liv igen, haha. :) Senaste dagarna har mest bestått av medicinering dagarna runt tycker jag, penicillin 3 ggr/dag och Ipren för att dämpa febern. Men idag är jag feberfri! :) Mest trött av penicillinet och så, kliat sönder alla vattkoppor så nu slutar de klia som tur är. 
Pallrade mig förbi farmor en sväng idag iallafall, hon blev lite chockad när jag kom och såg ut som en enda stor salami, haha! ;) Och nu ligger jag i sängen bara & kollar på film osv. 
 
På måndag blire ändå skola för mig, känns skönt! Skönt att skolan börjar igen och att de här är sista året, 9an. Sorgligt men skönt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0