#vatten #designbyte #träääning

Min dag har bestått av rubrikens hashtags! Har haft två dagar nu där jag dricker massor me vatten, kanonbra kur för kroppen må jag säja! :) Fyller en Lokaflaska 50 cl me vatten, dricker ungefär två ellr tre såna per dag. Bär me mig den överallt och vips, har jag fått i mig 1½ liter vatten enligt rekommendationer. Dock händer de här absolut inte varje dag, men känner att de är en genomrensning för kroppen! 
 
Även hunnit me att byta header till en snabb och enkel design, tyckte den kändes rätt på nå vis.. :) 
 
Varför de vart hyfsat lite bloggning idag är pga att jag tränat en hel del idag! Massa vatten & träning, heja mig! :) 
Så nu har jag tagit mig en dusch, hunnit kolla på lite film och snart blire väl sussartime. Försöker ju vända tillbaks dygnet & imorse lyckades jag kliva upp 9 som de va tänkt, yaay! Så, snart sova.
Nattinatti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0