J U L L O V ♥

Igår gick hela dagen åt till att repetera julshowen och eftersom jag satt på musiksidan & fixade ljud så hade jag de ganska stressigt för att hinna byta låtar & höra att de lät bra osvosv. Men julshowen genomfördes o tror att både vi och resten av högstadiet va rätt nöjd me den! :)
Idag for vi till en annan skola & hade sista HK'n (i vårt liv?). När vi kom hem så fick vi kolla på några filmer som vi gjorde på nån lektion i 8an. Asgarvade under hela filmerna & helt otroligt hur alla har förändrats på bara ett år! Men kul att se dom! :)
Sen fick vi lite glögg o fika och så småningom betygsutdelningen. Så sjukt skön känsla att gå fram och få sina betyg som verkligen krävt tårar, en massa sömn och man slitit sina gråa hår. Är otroligt nöjd me mina betyg för i jul och de va verkligen värt allt kämpande! :) Motvind och hinder ska inte hindra någon för att få så bra betyg man bara är värd. 

Så nu sitter jag bara & lyssnar på musik och tar de lugnt. Ikväll blire ut me brudaaarna! ♥ Bong diggedigge dong dong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0