Tips!

 
Rekommenderar verkligen den här hårprodukten. Uniq one, all in one Hair Treatment. 
Den gör en massa olika saker för håret och är nog den bästa hårprodukten jag haft! 
1 - reparerar torrt och skadat hår
2 - Glans och frisskontroll
3 - Värmeskyddande
4 - Gör håret silkeslent och mjukt
5 - Bevarar hårfärg och inne håller UVA/UVB-filter
6 - Gör håret lättare att borsta och platta
7 - nåt på engelska som jag inte kan översätta, hehe.. incredible detangling
8 - lång hållbarhet på styling
9 - förebygger kluvna toppar
10 - adds body
 
Fick den i julklapp. När jag pratade me min frisör om de så sa hon nåt om att de ska komma en ny och den är på väg ut ur sortimentet, så passa på att köpa många såna här för den är hur grym som helst! :)
169:- hos min frisör, iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0