Why why why

Gick på affärn imorse när jag vakna & trodde jag skulle halka ihjäl mig men höll mig på banan trots allt.. -18 för nån dag sen och nu plusgrader, normaligt värre. 
Har renbäddat sängen så ska duscha senare, kolla på tv och sånt där. :) Känner inte för att göra så mycke idag, men så ska de va när man är ledig! Har nog mycke o göra när man inte är ledig så gäller & passa på dom veckorna man får göra ingenting! :)
 
Varför har du kommit tillbaks ditt lilla monster? Jag har inte tid me dig. Jag har slutbetyg, skidträningar och en massa annat.. Varför tillhör man dom 5 olyckliga procenten som får tillbaks de här? Fan, fixa de här nu snabbt som bara den så jag får bli fri dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0